Kaip pratęsti užsakymą kitam mėnesiui?

Užsakymai atliekami ir yra suskirstyti kalendorinių mėnesių trukmės intervalais. Tad jei užsisakėte tęstinio tipo paslaugų planą - čia sužinosite visą informaciją apie užsakymo pratęsimą! 🚩

Kada galiu (privalau) pratęsti užsakymą?

Visų periodinių pamokų mokėjimai vyksta už kitame kalendoriniame mėnesyje esančias visas pamokas (avansiniu mokėjimu) iš anksto likus 3-14 d. iki einamojo mėnesio pabaigos, tačiau likus 7 d. iki kalendorinio mėnesio pabaigos pradedamas taikyti administracinis 10% konkretaus užsakymo vertės mokestis (bet ne daugiau nei 5 €). T.y. jei dabar yra rugsėjis (30 dienų), už spalio mėnesį sumokėti galėsite nuo rugsėjo 16-27 dienomis.

Likus 3 d. iki kalendorinio mėnesio pabaigos užsakymo pratęsti neįmanoma! Todėl nelaukite paskutinės akimirkos ir nepamirškite pratęsti užsakymų laiku.

Kur galiu pratęsti užsakymą?

Norėdami pratęsti užsakymą, tiesiog prisijunkite prie savo paskyros, skilties „Užsakymai“ puslapyje viršuje spustelėkite mygtuką „Pratęsti užsakymus“. Šiame puslapyje pasirinkite norimus pratęsti užsakymus (jūsų patogumui, sistema automatiškai pasirenka visus), spauskite „Tęsti“ ir peržiūrėkite suformuotą peržiūrą, pasirinkite mokėjimo būdą ir apmokėkite! Viskas - kitas mėnuo jūsų mokymuisi paruoštas. 📖

Ar galiu pasikeisti tvarkaraštį? Pridėti daugiau pamokų ar jų skaičių sumažinti?

Žinoma! 😊 Prieš pratęsiant užsakymus, galite spustelti ant mygtuko „Keisti tvarkaraštį“ ir pakoreguoti (taip pat pridėti ar pašalinti) laikus. Atsidaręs tvarkaraštis bus suderintas su dabartiniais jūsų pasirinkimais ir mokytojo užimtumu.

🔔
Jei dėl mokėjimo apdorojimo delsos suformuotame užsakyme sumažės užrezervuotų pamokų skaičius, sumos skirtumas bus įskaitytas į Tutonet piniginę, kurios suma bus išskaityta kitame užsakyme.